Bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen de 2 à 3 werkdagen te verzenden. Dit is afhankelijk per leverancier.

Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hiervan natuurlijk zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dit is mogelijk. Na je bestelling nemen we contact met je op om een tijdstip af te spreken.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

We maken het je graag makkelijk door onze verzendingen te laten uitvoeren door Bpost.

Zo kan je kiezen uit:

  • Thuislevering
  • Levering op kantoor
  • Bpost Afhaalpunt
  • Pakjesautomaat

Ook heb je via Bpost de mogelijkheid om een “veilig plekje” te registreren. Indien je dan niet thuis bent, legt de Bpost-bezorger jouw pakje op de door jou gekozen “veilige plek”.

Wij denken eco-friendly! Daarom zijn onze verpakkingsmaterialen zorgvuldig uitgekozen en ontvangt u uw factuur enkel digitaal.

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?

Dit is enkel mogelijk zo lang uw bestelling niet verzonden is.
Aarzel zeker niet om ons te contacteren via info@cavour.be om eventuele mogelijkheden te bekijken!

Verzending

Wordt mijn bestelling gratis geleverd?

Vanaf €100 bezorgen wij jouw bestelling gratis in België.
Voor bestellingen in België minder dan €100 betaal je € 9,00 verzendkosten.

Ontvang ik een Track & Trace?

Ja, vanaf het moment dat jouw bestelling ons magazijn verlaat krijg je van ons een Track & Trace per mail. In deze mail kan je een link terugvinden, zo kan je de bezorger volgen tot aan de levering.

Betalen en terugbetalen

Hoe kan ik betalen?

Bij Cavour kan je betalen via volgende betalingsmethoden:

  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard
  • Cavour cadeaubon

Onze website is beveiligd met SSL-certificaten waardoor je bij ons veilig kan afrekenen.

Hoe snel word ik terugbetaald na een retour?

Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour. We storten het bedrag terug op dezelfde manier als we deze ontvangen hebben.

 

Ik heb een order geplaatst en betaald maar nog geen orderbevestiging ontvangen, wat doe ik nu?

We hebben jouw order waarschijnlijk wel ontvangen.
Soms gebeurt het echter dat onze mailtjes terechtkomen in je “SPAM” of tussen je “ongewenste mails”.
Vind je daar ook niets terug? Mail ons gerust even via info@cavour.be en wij zoeken dit graag voor je uit!

Retourneren

Kan ik mijn artikelen retourneren?

Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren.Je kan het artikel eenvoudig retourneren via een post punt. De kosten hiervan zijn €9,00.

Zodra wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, betalen we je zo snel mogelijk terug. De terugbetaling gebeurt op dezelfde manier als we het oorspronkelijk ontvangen hebben.

Dit kan uiteraard enkel indien het artikel zich in ongebruikte staat en in originele en gesloten verpakking bevindt.

Hoe kan ik een artikel retourneren

1. Download het retour formulier HIER, vul deze zo correct mogelijk in.

2. Meld je retour aan via info@cavour.be met het ingevulde retourformulier in bijlage.

3. Pak het artikel veilig in, plak je retourlabel op de doos en breng het naar een Post Punt

4. Van zodra wij jouw retour in ontvangst hebben genomen, wordt het bedrag die door jou werd betaald teruggestort.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat doe ik nu?

Wat vervelend! Uitzonderlijk kan dit weleens voorkomen.
Stuur een mailtje naar info@cavour.be met daarin jouw ordernummer vermeld, alsook een beschrijving van het artikel dat verkeerd werd geleverd.
Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een retourlabel. Het enige wat jij hoeft te doen is het verkeerd geleverd artikel (ingepakt met de door ons aangemaakte retourlabel) af te zetten bij een PostPunt.
Wij zorgen uiteraard dat jij zo snel mogelijk het juiste artikel in huis hebt!

Het artikel dat ik heb besteld en ontvangen is beschadigd, ... Hoe los ik dit op?

Stuur een mailtje naar info@cavour.be met daarin jouw ordernummer vermeld en wat er precies mis is met het artikel. Indien mogelijk mag je er zeker een foto bijvoegen.
Wij bekijken dit vervolgens en houden je op de hoogte.